DLA DEVELOPERÓW

  1. Usługa opiniowania koncepcji na etapie projektowania inwestycji:
     - ocena atrakcyjności i funkcjonalności mieszkań z punktu widzenia oczekiwań klienta kupującego,
     - ocena  powstającego projektu na tle konkurencji,
  2. Opracowanie strategii marketingowej:
     - stworzenie wizerunku inwestycji przy współpracy z projektantem stron,
     - www czy grafikiem (logo, wizualizacje, strona www, foldery, ulotki itp.),
     - koordynacja reklamy w internecie, prasie, outdoor itd.,
     - organizowanie oraz obsługa Dni Otwartych i Targów
  3. Stworzenie zewnętrznego biura sprzedaży:
     - prowadzenie biura sprzedaży,
     - bieżąca obsługa klientów,
     - prezentacja oferty dewelopera,
     - negocjacje cenowe,
     - zawieranie umów rezerwacyjnych, developerskich, przedwstępnych, przenoszących własność,

     - przekazywanie lokali,
  4. Obsługa prawna sprzedaży (po udzieleniu stosownego pełnomocnictwa) i współpracy z prawnikiem branżowym:
     - zawieranie umów rezerwacyjnych, deweloperskich, przedwstępnych, wszelkiego rodzaju aneksów  i umów przenoszących własność,

     - przygotowywanie dokumentów związany z procesem sprzedażowym inwestycji  (prospekt informacyjny, wzory umów, wypełnianie dokumentów kredytowych),
  5. Odbiory techniczne lokali (przekazywanie lokali klientom, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych)
  6. Wspieranie sprzedaż istniejącego biura developera poprzez zwarcie umowy o pośrednictwo w sprzedaży ( preferowana forma współpracy: na wyłączność)
  7. Poprawa jakości pracy działu sprzedaży:
     - badania tajemniczego klienta,
     - szkolenia sprzedażowe,
     - ocena bieżącej obsługi działu sprzedaży i działań marketingowych.